Friday 21 December 2018

Makanan Tambahan Untuk Pesakit Kanser

Zaman sekarang ramai orang sekeliling Irni yang terkena penyakit kanser. Susah nak ramal kenapa sebab ada orang yang menjaga pemakanan dan bersenam, tapi tetap kena kanser. Orang yang kena penyakit kanser pastinya semangat mereka lebih kuat dari kita kerana mereka begitu tabah mengahadapi penyakit yang dihidapi.

Irni nak kongsi ada mak kepada kawan Irni yang kena kanser usus. Pada awalnya beliau perasan ada darah pada najis semasa membuang air besar. Apabila beliau menjalani pemeriksaan di klinik, doktor cuma beritahu bahawa beliau mempunyai masalah sembelit.

Setelah beberapa bulan berlarutan, beliau ke hospital swasta untuk menjalani ujian lanjut kerana waktu menunggu untuk menjalani ujian tersebut agak lambat di hospital kerajaan.

Setelah menjalani ujian, didapati beliau mempunyai masalah kanser usus. Beliau menjalani pembedahan dan rawatan radioterapi.

Dan, kini beliau menjaga kesihatan dengabn mengambil suplemen Vivix. Cancer marker beliau makin menurun setelah menjalani radioterapi dan mengambil suplemen Vivix.

Vivix bukanlah ubat, tapi sejenis minuman botani yang boleh bantu baiki kerosakan DNA sel dan mengelakkan pertumbuhan sel yang tidak normal.

Jika anda sedang mencari makanan tambahan untuk masalah kanser boleh hubungi Irni 014-5157141

No comments:

Post a Comment