Saturday 23 July 2016

Rawatan Alternatif Slipped Disc Tanpa Pembedahan

Rawatan Alternatif untuk masalah slipped boleh dibantu melalui nutrisi pemakanan. Apabila badan mendapat nutrisi yang cukup dan sempurna, secara ak langsung dapat membantu penyembuhan secara semulajadi dan mengurangkan kesakitan. Apakah nutrisi terbaik untuk memperbaiki struktur dan sistem tulang belakang?

Berikut adalah cadangan supplement yang diperlukan untuk pembaikpulihan dan pemuliharaan tulang belakang kita.


1. Vivix

Vivix ni memang produk premium shaklee sebab ia memang terbukti berkesan membantu banyak masalah kesihatan. Vivix membantu pemulihan kerosakan sel dan DNA. Vivix adalah supplement anti penuaan terbaik dan dapat menjaga keanjalan struktur disc pada tulng belakang. Dengan pengambilan vivix dapat membantu mendapatkan disc yg lebih sihat.


2. Omega Guard

Omega guard membantu mengurangkan inflamasi atau radang pada sendi. Ia juga membantu menghasilkan pelincir sendi yang berkuliti.

3. Ostematrix

Ostematrix ni kaya dengan kasium, magnesium dan vitamin D. Vitamin D yang terkandung dalam ostematrix membantu penyerapan kalsium yang lebih cekap ke dalam tulang. Kalsium yang cukup memastikan kita mendapat tulang yang kuat dan padat, juga penting untuk ligamen dan otot.

4. Advanced Joint Health Tablet (AJHT)

AJHT ni memang dihasilkan untuk kesihatan sendi. AJHT membantu memelihara ligament/tisu penyambung yang sihat. AJHT juga menyokong keselesaan sendi dan meningkatkan kesan kusyen sendi,



Sebarang pertanyaan, anda boleh lah hubungi saya ye.


Love,
Irni Suhana Muhamad
014 515 7141
irnisuhanamuhamad@gmail.com

1 comment: